Cumhuriyet Meclisi Genel Kurulu’nda konuşan Başbakan Yardımcısı, Turizm, Kültür Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, ülkedeki çöp sorununu köklü şekilde çözmek istediklerini belirtti.
Ataoğlu, çöpün sahibinin belediyeler dolayısıyla İçişleri Bakanlığı olduğunu, Çevre Dairesi’nin rapor tutup ilgili bakanlıklara gönderdiğini ancak bu konunun herkesi ilgilendirdiğini kaydetti.
TC Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ile konuyla ilgili görüşmelerini sürdürdüklerini dile getiren Ataoğlu, cuma günü Ankara’da görüşmeleri olacağını, gelecek hafta içerisinde de konuyla ilgili Genel Müdürün, KKTC’ye gelip, yerel yönetimlerle görüşeceğini kaydetti. Ataoğlu, bu olayı köklü şekilde çözmek istediklerini belirtti. Ataoğlu, çöp transfer istasyonlarının yapılmasının da söz konusu olduğunu dile getirdi.
CMC bölgesi hakkında da hukuki sürecin sürdüğüne işaret eden Ataoğlu, süreç tamamladıktan sonra bölgenin temizlenerek, kazandırılması gerektiğini kaydetti.
Ataoğlu: “Çöp sorununu köklü şekilde çözmek istiyoruz”
Bunlar da ilginizi çekebilir